Kun je zomaar alle processen in jouw organisatie digitaliseren? Wanneer is het slim om voor een ander kanaal te kiezen? Hoe zorg je dat de dienstverlening en communicatie via alle kanalen op elkaar afgestemd én direct duidelijk is? En wat kunnen we leren van het Informatiepunt Digitale Overheid om de eigen dienstverlening te versterken?
Datum webinar: 25 juni 2020


In dit webinar ging onze presentator Renata Verloop in gesprek met:
- Marjon van der Maat, afdelingshoofd Dienstverlening bij de gemeente Tilburg.
- Marcel Pellicaan, programmamanager Digitale Inclusie, initiatiefnemer van de Informatiepunten Digitale Overheid.
Vragen en antwoorden uit de gesprekken
Bekijk de vragen en antwoorden uit het gesprek met Marjon van der Maat en de vragen en antwoorden uit het gesprek met Marcel Pellicaan. Had jij vooraf een vraag gesteld? Of als deelnemer live tijdens de chat? Ook deze kijkersvragen vind je terug in de vraag-antwoordverslagen.
Webinar terugkijken
Heb je het webinar ‘Van fysiek tot online: duidelijke dienstverlening en communicatie via alle kanalen’ gemist? Of was je erbij, maar wil je graag bepaalde stukken terugkijken? Je vindt hier een opname van het webinar:
Belangrijke links
- Videoboodschap van Reinier van Zutphen, Nationale Ombudsman
- Over de Informatiepunten Digitale Overheid
- Filmpje over zaken doen met de digitale overheid
Help ons te verbeteren
Wat vond je van het webinar? Je helpt ons de reeks webinars te verbeteren door deze drie vragen te beantwoorden.