• Direct naar belangrijkste content
  • Direct naar hoofdnavigatie
Direct Duidelijk Tour Webinars over duidelijke overheidscommunicatie en -dienstverlening, naar de homepage
  • Home
  • Direct geleerd, duidelijk gedaan
  • Agenda
  • Webinar terugkijken?
  • Blogs
  • Videofragmenten
  • Over de Direct Duidelijk Tour
Home Webinar terugkijken? Van feedback naar verbeterde dienstverlening

Van feedback naar verbeterde dienstverlening

Dienstverlening is altijd in ontwikkeling. Door mensen actief te bevragen naar hun ervaringen met overheidsdiensten, krijg je inzicht in knelpunten en verbeterkansen. Hoe haal je op een efficiënte manier feedback op? Wanneer doe je kwalitatief en wanneer kwantitatief klantonderzoek? Hoe zorg je voor continue verbetering van dienstverlening?

Datum webinar: 16 juni 2022

Pieter Pinxten
Pieter Pinxten
Leon Bosma
Leon Bosma

In dit webinar ging onze presentator Renata Verloop in gesprek met:

  • Pieter Pinxten, senior onderzoeker en adviseur bij onderzoeks-, interim- en adviesbureau GBBO
  • Leon Bosma, consultant voor Rijksdienst voor Ondernemend Nederland

Webinar terugkijken

Heb je het webinar ‘Van feedback naar verbeterde dienstverlening’ gemist? Of was je erbij, maar wil je graag bepaalde stukken terugkijken? Bekijk hier de opname:

Blog lezen over deze aflevering

Geen tijd om de hele opname te bekijken? Lees hier ons blog over deze uitzending: Ontdekken, ontwerpen, implementeren en effect meten: zo doe je klantonderzoek

Handige links

Om te lezen:

  • Op weg naar een fractieloze klantreis – Presentatie Leon Bosma – RVO
  • Landingspagina Tegemoetkoming Vaste Lasten
  • Verbeter dienstverlening in 7 stappen (RVO)
  • Overheidsbrede principes voor communicatie en dienstverlening
  • 7 tips voor het uitvoeren van een klanttevredenheidsonderzoek
  • Service- en contactpagina gemeente Veenendaal
  • The effortless experience
  • Veel financieel kwetsbare ouderen maken geen gebruik van inkomensvoorzieningen
  • Betere en goedkopere dienstverlening op basis van het gebruikersperspectief 

Om te luisteren:

  • Tip van Leon: CX Travel Guide – De Podcast: succesverhalen uit de CX (custumer experience)-wereld.

Om in jouw organisatie te gebruiken:

  • Korte videofragmenten uit het webinar met mooie, opvallende of interessante uitspraken. Voel je vrij om deze te delen met collega’s, op het intranet, in een interne nieuwsbrief of in een presentatie.

Footer

Direct Duidelijk Tour

Direct Duidelijk Tour is onderdeel van de community Gebruiker Centraal.

Meer over Gebruiker Centraal

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte

Zie ook

  • Toegankelijkheid
  • Privacyverklaring
  • Aanmelden nieuwsbrief Gebruiker Centraal